Diploma de Postgrau d'Intel·ligència de Negoci i Anàlisi de Dades

La intel·ligència de negoci i l'anàlisi de dades, sota diferents noms (business intelligence, business analytics, data science, big data...), és actualment l'àrea amb més demanda de professionals qualificats, la font més important d'inversió de les empreses en sistemes d'informació i la causa majoritària de creació de negocis de productes i serveis a tot el món.

Inici: 21 octubre 2020

Títol: Intel·ligència de Negoci i Anàlisi de Dades

Idioma: Castellà

El postgrau d'Intel·ligència de Negoci i Anàlisi de Dades proporciona formació aplicada i fonaments teòrics en intel·ligència de negoci, big data, anàlisi i mineria de dades, a professionals tant de perfil funcional com tècnic.

Té una durada d'un any i es compon de dues especialitats de 18 crèdits cadascuna:

Semestre 1 ESP1. Analítica de Dades (Data Analytics)
Semestre 2 ESP2. Gestió de Dades

La UOC té més de divuit anys d'experiència en la formació de professionals en línia en l'àmbit de la business intelligence.

Aquest programa l'han dissenyat i l'imparteixen conjuntament els Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació i els Estudis d'Economia i Empresa de la UOC.

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.