Accés obert Vols més informació?

Diploma de Postgrau de Gestió de la Ciberseguretat i Privadesa

Requisits acadèmics

Els estudiants han de tenir un perfil tècnic amb coneixements de les tecnologies de la informació i de les comunicacions (TIC). Per tal de ser admesos en el programa els estudiants hauran de tenir:

• Coneixements de xarxes, de sistemes operatius, i d'administració de xarxes i sistemes operatius.
  • Coneixements de programació.
  • Coneixements bàsics de seguretat en xarxes i criptografia.
Coneixements previs
No es requereixen coneixements previs.

L'estudiant que acrediti una titulació universitària oficial reconeguda rebrà, segons el curs superat, un diploma de màster o de postgrau.

L'estudiant que no acrediti una titulació universitària oficial reconeguda rebrà un diploma d'extensió universitària.

L'estudiant que superi una especialització (certificat d'especialització) rebrà, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

10% de dte. per matrícula anticipada fins al 5 de juliol

Fracciona el pagament en quotes

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

10% de dte fins al 5 de juliol inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.