Diploma de Postgrau de Gestió de la Ciberseguretat i Privadesa

Director/a dels estudis:

Daniel Riera Terrén

Doctor enginyer en Informàtica. La seva recerca se centra en el desenvolupament d'algorismes híbrids (combinant IA, OR i CP) per a la resolució de problemes combinatoris i en el disseny de gamificació. La seva docència es desenvolupa dins d'assignatures de l'àmbit de la informàtica teòrica, desenvolupament web i bioinformàtica.

Direcció acadèmica:

Dra. Helena Rifà Pous

Doctora en Telemàtica i Enginyeria de Telecomunicacions per la Universitat Politècnica de Catalunya. És professora dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC i fa docència en l'àrea de Criptografia i Seguretat en Xarxes. Forma part del grup de recerca K-ryptography and Information Security for Open Networks (KISON), dedicat a la compatibilitat de la seguretat de les xarxes ad hoc i P2P i a la protecció de la propietat intel·lectual dels continguts digitals a internet amb els drets dels usuaris a la privacitat.

Professorat d'universitat:

Pròxima matrícula:
novembre 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.