Diploma de Postgrau de Gestió de la Ciberseguretat i Privadesa

Internet s'ha convertit en un mitjà d'informació bàsic tant per a les nostres vides personals com professionals. Per la xarxa hi circulen grans volums de dades privades i confidencials (dades financeres, mèdiques, industrials, etc.) vulnerables a tot tipus d'atacs. Les mesures de seguretat són imprescindibles per protegir els sistemes d'usos indeguts i abusius, i els habilita per oferir uns serveis robustos i de qualitat.

Inici: 16 setembre 2020

Títol: Gestió de la Ciberseguretat i Privadesa

Idioma: Castellà

Es formen professionals amb els coneixements i les competències per assegurar el compliment de la normativa legal vinculada a la prevenció dels riscos informàtics i a la protecció de dades personals i privades, amb l'habilitat de crear i gestionar unes bones pràctiques i polítiques de seguretat empresarials, i amb les competències per comprovar la gestió i la implantació correcta de pràctiques que les diferents organitzacions duen a terme amb relació a l'auditoria de seguretat i la certificació, d'acord amb les normatives ISO vigents i la llei GPDR.

Fracciona el pagament en quotes

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.

Beques Fundación Randstad per persones amb discapacitat

Fins al 15 de juliol estudiants amb discapacitat poden sol·licitar les beques que ofereixen una bonificació del 90% del cost de la matrícula en cursos d'especialitzacions i postgrau de qualsevol de les àrees de coneixement de la UOC.