Gestió i Auditoria de la Seguretat

Diploma de Postgrau

Requisits acadèmics

Els estudiants han de tenir un perfil tècnic amb coneixements de les Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions. Per tal de ser admesos en el programa els estudiants hauran de tenir:

• Coneixements de xarxes, de sistemes operatius, i d'administració de xarxes i sistemes operatius.
  • Coneixements de programació.
  • Coneixements bàsics de seguretat en xarxes i criptografia.

El tutor del programa valorarà la idoneïtat que l'estudiant entri en el postgrau a partir de les evidències que l'estudiant pugui aportar sobre els seus coneixements en aquestes àrees. Podeu contactar amb el tutor per mitjà de la bústia mistic@uoc.edu.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Pròxima matrícula:

Juny 2019

Sexe
Data naixement
Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Sexe
Data naixement