Gestió i Auditoria de la Seguretat

Diploma de Postgrau

Internet s'ha convertit en un mitjà d'informació bàsic tant per a les nostres vides personals com professionals. Per la xarxa hi circulen grans volums de dades privades i confidencials (dades financeres, mèdiques, industrials, etc.) vulnerables a tot tipus d'atacs. Les mesures de seguretat són imprescindibles per a protegir els sistemes d'usos indeguts i abusius, i els habilita per a oferir uns serveis robustos i de qualitat.

Data: 18 setembre 2019

Títol: Gestió i Auditoria de la Seguretat

Idioma: català, castellà

Aquest postgrau proporciona amplis coneixements sobre la gestió i l'auditoria de la seguretat. Es formen professionals amb els coneixements i les competències per a assegurar el compliment de la normativa legal vinculada a la prevenció dels riscos informàtics i a la protecció de dades personals i privades, amb l'habilitat de crear i gestionar unes bones pràctiques i polítiques de seguretat empresarials, i amb les competències per a comprovar la gestió i la implantació correcta de pràctiques que les diferents organitzacions duen a terme amb relació a l'auditoria de seguretat i la certificació.

Pròxima matrícula:

Juny 2019

Sexe
Data naixement
Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Sexe
Data naixement