Fabricació Intel·ligent i Transformació Digital de l'Empresa (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Diploma de Postgrau

Enginyers tècnics, enginyers superiors i titulats de grau dels àmbits industrial, informàtic, de telecomunicacions i multimèdia.

Titulacions equivalents o superiors en els àmbits de l'enginyeria esmentats anteriorment.

Requisits d'accés

Enginyers tècnics, enginyers superiors i graduats dels àmbits industrial, informàtic, de telecomunicacions i multimèdia que vulguin treballar, o treballin, en l'entorn industrial i que vulguin complementar la seva formació per aconseguir un perfil de gestor o de desenvolupador de producte a la fàbrica intel·ligent (smart factory).

Professionals i directius interessats a aprofundir en la cultura digital i la seva capacitat transformadora del model industrial, que fa possibles noves vies i models de negoci.

Directius i professionals que vulguin obtenir la visió holística necessària per a gestionar el procés de transformació digital de l'empresa industrial, més enllà de la tecnologia o del punt de vista únic de l'àrea de producció.

Coneixements previs

Els coneixements bàsics que es requereixen per a cursar el postgrau de Fabricació Intel·ligent i Transformació Digital de I'Empresa són els que corresponen a la formació acadèmica i la pràctica professional dels titulats en enginyeria tècnica i enginyeria superior i graduats dels àmbits industrial, informàtic, de telecomunicacions i multimèdia, o titulacions relacionades (Matemàtiques, Física, etc.).

Els titulats en enginyeries tecnològiques i industrials poden tenir un perfil més afí als temes tractats, sense que això sigui un requisit per a cursar aquesta especialització.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

10% dte. matrícula anticipada

Juntament amb:

tecnocampus-upf

Matrícula anticipada

10% dte. fins al 9 de juliol inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització