Fabricació Intel·ligent i Transformació Digital de l'Empresa (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Diploma de Postgrau

Director dels estudis

Daniel Riera i Terrén

Doctor Enginyer en Informàtica. La seva recerca se centra en el desenvolupament d'algorismes híbrids (combinant IA, OR i CP) per a la resolució de problemes combinatoris; i en el disseny de gamificació. La seva docència es desenvolupa dins d'assignatures de l'àmbit de la informàtica teòrica, desenvolupament web i bioinformàtica.

Director del programa

Pere Tuset-Peiró (UOC)

Enginyer tècnic de Telecomunicació (2007), enginyer de Telecomunicació per la UPC (2011) i doctor en Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions per la UOC (2015). És professor lector en els Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació i investigador del grup Wine (Wireless Networks) en l'IN3, tots dos de la UOC. La seva activitat docent i recerca se centren en l'àmbit dels sistemes ciberfísics aplicats a la indústria, incloent-hi els sistemes encastats, les xarxes de comunicacions i el processament del senyal. És coautor de més de 20 articles en revistes indexades i congressos i coautor de 7 patents internacionals.

Julián Horrillo Tello (TCM - centre adscrit a la UPF)

Doctor en Societat de la Informació i el Coneixement (Ciència Política i de l'Administració) per la UOC. Màster en Societat de la Informació i el Coneixement a la UOC. Enginyer industrial (Organització Industrial) per la UPC. Enginyer tècnic industrial (especialitat elèctrica, Intensificació Electrònica Industrial) per la UPC. Professor de les assignatures Organització de la producció, Gestió de projectes, Informàtica industrial i Organització de l'empresa en la indústria 4.0 a l'Escola Superior Politècnica TecnoCampus (ESUPT). És investigador del grup GRESIT (Energies Alternatives i Renovables, Sostenibilitat, Eficiència Energètica i Innovació Tecnològica Industrial) de l'ESUPT.

Col·laboradors docents

10% dte. matrícula anticipada

Juntament amb:

tecnocampus-upf

Matrícula anticipada

10% dte. fins al 9 de juliol inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització