Diploma de Postgrau

El postgrau de Fabricació Intel·ligent i Transformació Digital de l'Empresa et prepara per a afrontar els reptes que planteja el nou model industrial, que coneixem com a Indústria 4.0, tant pel que fa al disseny com a la gestió, en l'àmbit de l'empresa industrial.

Data: 16 octubre 2019

Títol: Fabricació Intel·ligent i Transformació Digital de l'Empresa (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Idioma: castellà

El postgrau de Fabricació Intel·ligent i Transformació Digital de l'Empresa se centra principalment en la funció de producció de l'empresa, analitzant els importants canvis produïts per la transformació digital, tant en els processos i l'organització com en la cultura i el desenvolupament de negoci, i combinant els enfocaments estratègics i operatius.

La transformació digital de l'empresa industrial implica un repte de visió estratègica, de revisió de models de negoci, d'organització i de gestió que van més enllà de la mera aplicació tecnològica.

Al llarg del programa, identificaràs els canvis provocats per la transformació digital de la societat i els seus impactes en l'empresa industrial, que comporten la necessitat de gestionar intangibles en un àmbit bàsicament acostumat a la gestió dels seus actius tangibles. El procés de producció, la resta de processos de cadena de valor principal, els de la cadena de suport, el producte i fins i tot el client es digitalitzen.

Aprendràs a dissenyar un pla per a la transformació digital de l'empresa, a incorporar i gestionar noves IT i OT en el seu sistema productiu, a dissenyar productes intel·ligents i a desenvolupar nous models de negoci per a l'empresa industrial, tot això a partir de l'estudi de casos reals d'empreses del sector industrial i de la realització de pràctiques aplicades sobre temes com la robòtica col·laborativa, la fabricació additiva, la realitat virtual i augmentada, les tecnologies de suport al disseny i a la gestió del producte (PLM) i el sistema productiu, i de la resta de la cadena de valor (ERP, SCM, MES, CRM), l'anàlisi de les implicacions de la transformació digital mitjançant les dades massives (big data) i la intel·ligència de negoci (business intelligence), sense oblidar els requeriments de seguretat de l'empresa digital i el seu model de gestió. Tot això, amb l'objectiu final d'adquirir les competències bàsiques necessàries en el marc de la Indústria 4.0.

Pròxima matrícula:

Juny 2019

Sexe
Data naixement
Telèfon 1Ex.: 123456789
Telèfon 2Ex.: 123456789

Juntament amb:

tecnocampus-upf

20% dte. per matrícula anticipada

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Sexe
Data naixement