Disseny i Programació d'Aplicacions per a Dispositius Mòbils

Diploma de Postgrau

Requisits d'accés

Per a fer un postgrau propi no és necessari tenir una titulació oficial universitària.

Els estudiants que acrediteu una titulació universitària oficial reconeguda rebreu, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acrediteu una titulació universitària oficial reconeguda rebreu un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que supereu una especialització (certificat d'especialització) rebreu, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Escull la teva opció:

Coneixements previs

El programa s'orienta a un professional que ja té coneixements informàtics i sap programar, però necessita una formació específica sobre desenvolupament per a dispositius mòbils. Es requereix un nivell de competència mínim també en programació orientada a objecte.

En algunes assignatures, s'utilitzen recursos d'aprenentatge en anglès. Per això, es recomana també un nivell de competència en llengua anglesa equivalent al nivell B2 del marc comú europeu de llengües.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

10% dte. matrícula anticipada

Matrícula anticipada

10% dte. fins al 9 de juliol inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització