Diploma de Postgrau de Programació d'Aplicacions per a Dispositius Mòbils

Objectius

L'objectiu del postgrau de Programació d'aplicacions per a dispositius mòbils és dotar l'estudiant d'una base sòlida per al disseny i desenvolupament d'aplicacions per a mòbils.

Perfils

Aquesta titulació està pensada especialment per a programadors, analistes programadors, enginyers de programari, directors de sistemes d'informació o consultors TIC que vulguin orientar la seva carrera professional cap al desenvolupament d'apps, tant dins d'una empresa/institució o com a emprenedors.

Per a accedir al postgrau es recomana un nivell de competència mínim en desenvolupament d'aplicacions. El programa està orientat a un professional que ja té coneixements informàtics i ja sap programar, però necessita una formació específica sobre desenvolupament per a dispositius mòbils.

Competències
  • Utilitzar de forma efectiva els llenguatges de programació de les plataformes mòbils més representatives del mercat.
  • Aplicar mecanismes de control, prova i depuració d'errors en el desenvolupament d'aplicacions mòbils.
  • Utilitzar les eines i entorns de desenvolupament disponibles per a les plataformes mòbils més representatives del mercat.
  • Publicar, distribuir i difondre aplicacions mòbils en els principals mercats d'aplicacions.
  • Planificar i implementar projectes tecnològics relacionats amb tecnologies mòbils.

El postgrau permet accedir a llocs de treball del tipus següent:

• Programador d'Android.
  • Programador d'iOS.
  • Programador d'aplicacions per a mòbils.

20% dte. matrícula anticipada
Fracciona el pagament en quotes

Matrícula anticipada

20% dte. si et matricules fins l'11 de juny inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.