Disseny i Programació d'Aplicacions per a Dispositius Mòbils

Diploma de Postgrau

Objectius

L'objectiu del postgrau de Disseny i programació d'aplicacions per a dispositius mòbils és dotar l'estudiant d'una base sòlida per al disseny i desenvolupament d'aplicacions per a mòbils.

Perfils

Aquesta titulació està pensada especialment per a programadors, analistes programadors, enginyers de programari, directors de sistemes d'informació o consultors TIC que vulguin orientar la seva carrera professional cap al desenvolupament d'apps, tant dins d'una empresa/institució o com a emprenedors.

Per a accedir al postgrau es recomana un nivell de competència mínim en desenvolupament d'aplicacions. El programa està orientat a un professional que ja té coneixements informàtics i ja sap programar, però necessita una formació específica sobre desenvolupament per a dispositius mòbils.

Competències

• Analitzar projectes de tecnologia mòbil considerant les característiques de les comunicacions sense fil i el seu abast, els diferents tipus de dispositius mòbils i les seves característiques, i les alternatives per al desenvolupament d'aplicacions mòbils.
  • Valorar de forma crítica els avantatges i desavantatges del desenvolupament per a cadascuna de les plataformes mòbils existents.
  • Conèixer el disseny centrat en l'usuari per a dispositius mòbils i saber-lo aplicar en el disseny, desenvolupament i avaluació de productes interactius multidispositiu.
  • Investigar i analitzar les necessitats i el comportament dels usuaris en relació amb els dispositius mòbils i les seves aplicacions.
  • Dissenyar l'arquitectura, interacció i interfície de productes interactius multidispositiu.
  • Avaluar la usabilitat de productes interactius multidispositiu i conèixer el comportament dels usuaris.
  • Utilitzar de forma efectiva els llenguatges de programació de les plataformes mòbils més representatives del mercat.
  • Aplicar mecanismes de control, prova i depuració d'errors en el desenvolupament d'aplicacions mòbils.
  • Usar les eines i entorns de desenvolupament disponibles per a les plataformes mòbils més representatives del mercat.
  • Publicar, distribuir i difondre aplicacions mòbils en els principals mercats d'aplicacions.
  • Planificar i implementar projectes tecnològics relacionats amb tecnologies mòbils.

El postgrau permet accedir a llocs de treball del tipus següent:

• Programador d'Android.
  • Programador d'iOS.
  • Dissenyador d'interfície d'usuari (UI).
  • Dissenyador d'experiència d'usuari (UX).
  • Programador d'aplicacions per a mòbils.

10% dte. matrícula anticipada

Matrícula anticipada

10% dte. fins al 9 de juliol inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització