Accés obert Vols més informació?

Diploma de Postgrau de Disseny d'Experiència d'Usuari

El Postgrau de Disseny d'Experiència d'Usuari (UX) de la UOC ofereix una visió integral del disseny UX i forma professionals capaços de dissenyar productes interactius simples, centrats en les necessitats humanes i que ajudin a augmentar l'efectivitat i la satisfacció de les persones.

Inici: 28 setembre 2022

Títol: Disseny d'Experiència d'Usuari

Idioma: Castellà, Català

Actualment la tecnologia és omnipresent i és per això que s'ha fet essencial per a qualsevol empresa comptar amb professionals que adaptin la tecnologia als usuaris que l'han de fer servir, professionals del disseny UX.

El Postgrau en Disseny d'Experiència d'Usuari forma professionals capaços de dissenyar productes interactius simples, centrats en les necessitats humanes i que ajudin a augmentar l'efectivitat i satisfacció de les persones.

Per a aconseguir aquesta acceptació fan falta noves filosofies i perspectives de disseny i també empreses i professionals que les duguin a terme: observar, entendre, fer. En definitiva, dissenyar tenint en compte per a qui, per a què, quan i on s'utilitzarà un producte digital o aplicació.

Dissenyar millor implica analitzar, definir, prototipar i avaluar iterativament per a proporcionar una bona experiència a l'usuari.

El Postgrau de Disseny d'experiència d'usuari (UX) està estructurat en dos blocs o especialitzacions, que es desenvolupen durant un curs acadèmic (dos semestres).

• Semestre 1. Disseny Centrat en l'Usuari i Investigació

• Semestre 2. Arquitectura de la Informació i Usabilitat

Converteix-te en un professional del disseny d'interacció i experiència d'usuari

La UOC ofereix formació a UX des de fa més de 10 anys i compta amb professorat expert en aquesta disciplina. Podeu seguir l'actualitat professional relacionada amb l'experiència d'usuari, disseny d'interacció, usabilitat, tecnologies accessibles i disseny centrat en l'usuari (notícies, materials didàctics, projectes dels estudiants, recursos, esdeveniments...) en aquests espais, coordinats i actualitzats per l'equip docent i col·laborador del màster i altres programes relacionats.

Recursos disponibles:

Jornades dedicades a l'experiència d'usuari organitzades per la UOC

Dins de les activitats que organitzem a la UOC, destaquem, sens dubte, la Jornada UX Mosaic, un esdeveniment anual sobre experiència d'usuari en el qual es reuneixen acadèmics i professionals de primera línia del disseny UI i UX. A més, aquest esdeveniment constitueix un punt de trobada important per a totes les persones que, siguin estudiants o professionals, estan immerses en aquest àmbit.

Últims dies

10% de dte. per matrícula anticipada fins al 5 de juliol

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

10% de dte fins al 5 de juliol inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.