Disseny d'Experiència d'Usuari

Diploma de Postgrau

El Postgrau de Disseny d'Experiència d'Usuari (UX) de la UOC forma professionals amb una visió integral del disseny UX.

Inici: 18 setembre 2019

Títol: Disseny d'Experiència d'Usuari

Idioma: català, castellà

Actualment la tecnologia és omnipresent i és per això que s'ha fet essencial per a qualsevol empresa comptar amb professionals que adaptin la tecnologia als usuaris que l'han de fer servir, professionals del disseny UX.

El Postgrau en Disseny d'Experiència d'Usuari forma professionals capaços de dissenyar productes interactius simples, centrats en les necessitats humanes i que ajudin a augmentar l'efectivitat i satisfacció de les persones.

Per a aconseguir aquesta acceptació fan falta noves filosofies i perspectives de disseny i també empreses i professionals que les duguin a terme: observar, entendre, fer. En definitiva, dissenyar tenint en compte per a qui, per a què, quan i on s'utilitzarà un producte digital o aplicació.

Dissenyar millor implica analitzar, definir, prototipar i avaluar iterativament per a proporcionar una bona experiència a l'usuari.

El Postgrau de Disseny d'experiència d'usuari (UX) està estructurat en dos blocs o especialitzacions, que es desenvolupen durant un curs acadèmic (dos semestres).

• Semestre 1. Disseny Centrat en l¿Usuari i Investigació

• Semestre 2. Arquitectura de la Informació i Usabilitat

La UOC ofereix formació en UX des de fa més de 10 anys i compta amb professorat expert en aquesta disciplina. Podeu seguir l'actualitat professional relacionada amb l'experiència d'usuari, disseny d'interacció, usabilitat, tecnologies accessibles i disseny centrat en l'usuari (notícies, materials didàctics, projectes dels estudiants, recursos, esdeveniments ...) en aquests espais, coordinats i actualitzats per l'equip docent i col·laborador del màster i altres programes relacionats:

Dins de les activitats que organitzem, destaca la Jornada anual sobre Experiència d'Usuari, amb un objectiu tant formatiu com social. Reuneix a ponents de primera línia, a nivell acadèmic o professional, en l'àmbit del disseny centrat en l'usuari, el disseny d¿interacció i l'experiència d'usuari. A més, constitueix un punt de trobada per a totes aquelles persones que a nivell professional o com a estudiants estan immersos en l'àmbit de coneixement

Matrícula oberta:
Últims dies

Fracciona el pagament en quotes

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització