Desenvolupament de Videojocs

Diploma de Postgrau

Requisits acadèmics

Aquest programa es dirigeix sobretot a professionals amb un perfil tècnic:

• Graduats (o equivalents) en carreres tècniques que desitgin orientar la seva activitat professional cap a àmbits relacionats amb el desenvolupament de vídeojocs.

• Professionals de l'àmbit informàtic, telecomunicacions i/o multimèdia que vulguin especialitzar-se en la creació de vídeojocs.

En general, el postgrau és obert a qualsevol persona que vulgui aprendre com es desenvolupa un videojoc, sempre i quan disposi de coneixements sòlids de programació.

Coneixements previs

Per poder seguir de manera satisfactòria aquest programa és un requisit important tenir una certa facilitat per l'ús d'eines informàtiques. No cal tenir experiència prèvia en Unity, ja que el seu aprenentatge és un dels objectius del curs. Si que cal, però, una base sòlida en la programació. Aquest fet és d'especial rellevància en el cas de cursar l'itinerari de "Programació Avançada".

Concretament, els llenguatges que s'utilitzaran són, fonamentalment:

- C# (en el bloc comú d'assignatures)

- C++ (a l'itinerari de "Programació Avançada").

Així mateix, es recomana un nivell mig de lectura en anglès, per tal de que l'estudiant pugui entendre la documentació oficial de les diferents eines que s'utilitzaran i, quan sigui necessari, cercar informació extra en les activitats proposades.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Pròxima matrícula:
juny 2020

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització