Desenvolupament de Videojocs

Diploma de Postgrau

El Postgrau en Desenvolupament de Videojocs està orientat a formar desenvolupadors de videojocs (Video Game Programmers i Lead Programmers), perfils molt demandats actualment en la indústria de la creació de videojocs.

Inici: 19 febrer 2020

Títol: Desenvolupament de Videojocs

Idioma: català, castellà

El sector dels videojocs és un dels més dinàmics del món de l'oci, superant altres àmbits com la música o el cinema. La implantació de nous models de negoci i de distribució digital ha provocat que el consum de videojocs no pari de créixer, oferint grans oportunitats.

Per aquest motiu, és molt important poder oferir una formació especialitzada -més enllà de la formació generalista que s'ofereix als graus tècnics- que formi professionals del desenvolupament de videojocs.

Al llarg d'aquest postgrau els estudiants creen els seus propis videojocs i, per fer-ho, se centren sobretot en Unity.

El programa segueix el model educatiu propi de la UOC i compta amb l'experiència de més de 10 anys en l'oferta de programes de postgrau en informàtica i  multimèdia.

20% dte. matrícula anticipada

Matrícula anticipada

20% de descompte per matrícula anticipada si et matricules fins al 17 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització