Diploma de Postgrau de Desenvolupament de Videojocs

El Postgrau en Desenvolupament de Videojocs està orientat a formar desenvolupadors de videojocs (Video Game Programmers i Lead Programmers), perfils molt demandats actualment en la indústria de la creació de videojocs.

Inici: 15 setembre 2021

Títol: Desenvolupament de Videojocs

Idioma: Castellà, Català

El sector dels videojocs és un dels més dinàmics del món de l'oci, superant altres àmbits com la música o el cinema. La implantació de nous models de negoci i de distribució digital ha provocat que el consum de videojocs no pari de créixer, oferint grans oportunitats.

Per aquest motiu, és molt important poder oferir una formació especialitzada -més enllà de la formació generalista que s'ofereix als graus tècnics- que formi professionals del desenvolupament de videojocs.

Al llarg d'aquest postgrau els estudiants creen els seus propis videojocs i, per fer-ho, se centren sobretot en Unity.

El programa segueix el model educatiu propi de la UOC i compta amb l'experiència de més de 10 anys en l'oferta de programes de postgrau en informàtica i  multimèdia.

Pròxima matrícula:
maig 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada
20% dte.

Si et matricules fins al 15 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.