Desenvolupament i Integració de Sistemes Ciber-físics (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Diploma de Postgrau

Enginyers tècnics, enginyers superiors i titulats de grau dels àmbits industrial, informàtic, de telecomunicacions i multimèdia.

Titulacions equivalents o superiors en els àmbits de l'enginyeria esmentats anteriorment.

Requisits d'accés

Enginyers tècnics, enginyers superiors i graduats dels àmbits industrial, informàtic, de telecomunicacions i multimèdia.

Titulacons equivalents o superiors dels àmbits de l'enginyeria, esmentats anteriorment.

Coneixements previs

El màster en Indústria 4.0 no té requisits de formació prèvia. De totes maneres, té una clara vocació de formació transversal en enginyeria, pel que es recomana a qualsevol graduat / enginyer de l'àmbit d'informàtica, telecomunicació, multimèdia i industrial, o titulacions relacionades.

La formació transversal en enginyeria que proporciona aquest màster , facilita totes les eines i competències necessàries per al seu correcte aprofitament pels perfils descrits anteriorment. Dit això, és recomanable comptar amb les següents competències i/o coneixements:

• Experiència en programació, i coneixement de disseny i programació orientada a objectes.
  • Conèixer els conceptes de sensor, adaptació de la senyal i conversió analògico-digital ( i vice versa).
  • Conèixer l'arquitectura i característiques dels sistemes encastats.
  • Coneixements bàsics de telemàtica: capes OSI , TCP/IP, comunicacions mòbils i xarxes inalàmbriques.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Pròxima matrícula:

Juny 2019

Sexe
Data naixement
Telèfon 1Ex.: 123456789
Telèfon 2Ex.: 123456789

Juntament amb:

tecnocampus-upf

10% dte. per matrícula anticipada
Fins al 17 de gener

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Sexe