Desenvolupament i Integració de Sistemes Ciber-físics (interuniversitari: UOC, ESUPT)

Diploma de Postgrau

Director d'estudis

Josep Prieto Blázquez

Llicenciat i doctor en Informàtica. Director dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC. Technical manager del projecte TESLA i membre del grup de recerca KISON.

Directors del programa

Pere Tuset-Peiró (UOC)

Enginyer tècnic de Telecomunicació (2007) i enginyer de Telecomunicació (2011) per la Universitat Politècnica de Catalunya, i doctor en Tecnologies de la Informació i les Comunicacions per la Universitat Oberta de Catalunya (2015). És professor lector dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació, i investigador del Grup Wine (Wireless Networks) a l'Internet Inter-disciplinary Institute, tots dos de la Universitat Oberta de Catalunya. La seva activitat docent i investigadora se centra en l'àmbit dels sistemes ciberfísics aplicats a la indústria, incloent-hi els sistemes encastats, les xarxes de comunicacions i el processament del senyal. És coautor de més de vint articles en revistes indexades i congressos, i coautor de set patents internacionals.

Julián Horrillo Tello (TCM-Centre adscrit a la UPF)

Doctor en Societat de la Informació i el Coneixement (Ciència Política i de l'Administració) per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Màster en Societat de la informació i el coneixement per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Enginyer industrial (Organització Industrial) per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Enginyer tècnic industrial (especialitat Elèctrica, Intensificació Electrònica Industrial) per la Universitat Politècnica de Catalunya. Professor de les assignatures Organització de la producció, Gestió de projectes, Informàtica industrial i Organització de l'empresa en la indústria 4.0 a l'Escola Superior Politècnica TecnoCampus (ESUPT). És investigador del Grup GRESIT (Energies alternatives i renovables, sostenibilitat, eficiència energètica i innovació tecnològica industrial) de l'ESUP Tecnocampus.

Col·laboradors docents

Pròxima matrícula:

Juny 2019

Sexe
Data naixement
Telèfon 1Ex.: 123456789
Telèfon 2Ex.: 123456789

Juntament amb:

tecnocampus-upf

10% dte. per matrícula anticipada
Fins al 17 de gener

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització