Diploma de Postgrau de Disseny i Programació per a la Web

Requisits d'accés

Per a fer un postgrau propi no és necessari tenir una titulació oficial universitària.

Els estudiants que acrediteu una titulació universitària oficial reconeguda rebreu, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acrediteu una titulació universitària oficial reconeguda rebreu un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que supereu una especialització (certificat d'especialització) rebreu, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Escull la teva opció:

Coneixements previs

Per a cursar el postgrau de Desenvolupament d'aplicacions web es recomana tenir coneixements i experiència prèvia en programació (en qualsevol llenguatge i entorn).

En la majoria de les assignatures, s'utilitzen recursos d'aprenentatge en anglès. Per això, es recomana també un nivell de competència en llengua anglesa equivalent al nivell B2 del marc comú europeu de llengües.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Pròxima matrícula:
maig 2020

Matrícula anticipada

20% dte. a partir del 27 de maig.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.