Accés obert Vols més informació?

Diploma de Postgrau de Disseny i Programació per a la Web

El postgrau de Disseny i programació per a la web és un postgrau pràctic orientat a professionals del desenvolupament d'aplicacions que vulguin aprendre a desenvolupar aplicacions web sofisticades de forma àgil i eficaç. Per tant, assumeix que els seus estudiants tenen coneixements de programació.

Inici: 16 febrer 2022

Títol: Disseny i Programació per a la Web

Aquest diploma de postgrau ofereix les eines, coneixements i habilitats necessàries per a poder treballar com a desenvolupador web, un perfil professional altament demanat en el mercat laboral, tant nacional com internacional.

Amb aquest objectiu, el programa és eminentment pràctic i treballa, des d'un principi, amb la resolució de casos i exercicis pràctics. D'altra banda, el curs dóna una gran importància a la integració necessària de les quatre parts que el componen: l'HTML i el CSS d'una banda, el disseny d'interfície d'una altra i, finalment, el desenvolupament en el costat client i en el servidor. Així doncs, les assignatures no es treballen de manera independent, sinó que l'estudiant farà pràctiques que integren les diferents parts del postgrau.

Matrícula oberta:
últims dies

Fracciona el pagament en quotes.

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.