Diploma de Postgrau de Disseny i Programació per a la Web

Objectius

L'objectiu del postgrau de Desenvolupament d'aplicacions web és la formació de professionals capaços de dur a terme les funcions de desenvolupador web, dins d'una empresa o organització o com a freelance.

Així doncs, aquest programa està dissenyat especialment per a professionals de l'àmbit de la informàtica, les telecomunicacions o la multimèdia que vulguin especialitzar-se en el desenvolupament d'aplicacions web.

Perfils

El postgrau de Desenvolupament d'aplicacions web va dirigit a titulats de l'àmbit de la informàtica, les telecomunicacions o la multimèdia, i també a altres professionals amb experiència prèvia en el desenvolupament d'aplicacions convencionals, que vulguin especialitzar-se en el desenvolupament d'aplicacions web.

Competències

El disseny d'aquest curs segueix les recomanacions i metodologia de l'Espai Europeu d'Ensenyament Superior (EEES) i, per tant, es basa en l'adquisició de competències per a la seva aplicació en l'àmbit professional.

En concret, les competències que adquireixen els estudiants del postgrau de Desenvolupament d'aplicacions web són les següents:

• Saber utilitzar HTML per al marcatge semàntic i accessible de pàgines web.
  • Dominar l'ús de CSS per a maquetar de manera atractiva i eficaç pàgines web.
  • Saber crear pàgines web adaptables a tot tipus de dispositius i entorns mitjançant les tècniques de disseny web adaptatiu (responsive web design).
  • Ser capaç de proposar, dissenyar, desenvolupar i implantar aplicacions i continguts multimèdia.
  • Saber estudiar i valorar propostes de projectes que tractin sobre aplicacions i continguts multimèdia.
  • Dominar l'ús de PHP i MySQL per a la programació en el costat servidor.
  • Conèixer els conceptes de programació en el costat servidor aplicables a qualsevol llenguatge de programació, base de dades i pila de desenvolupament.
  • Saber desenvolupar aplicacions de manera ràpida i eficaç usant frameworks com Symphony.
  • Ser capaç de desenvolupar aplicacions sofisticades usant la infraestructura de gestors de continguts com WordPress o Drupal.
  • Ser capaç d'escollir el framework adequat per a cada desenvolupament.
A qui es dirigeix

El postgrau de Desenvolupament d'aplicacions web es dirigeix a:

• Titulats en Enginyeria Informàtica (graus, enginyeries o enginyeries tècniques).
  • Titulats en Enginyeria de Telecomunicació (graus, enginyeries o enginyeries tècniques).
  • Graduats en Multimèdia o enginyers multimèdia.
  • Titulats o professionals d'altres àmbits que disposin de coneixements previs en desenvolupament d'aplicacions convencionals.
Sortides professionals

Aquest postgrau permet ocupar llocs de treball de desenvolupador web, dins d'una empresa o organització o com a freelance.

Pròxima matrícula:
maig 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.