Diploma de Postgrau de Big Data i Gestió de Dades

La intel·ligència de negoci i l'anàlisi de dades, sota diferents noms (business intelligence, business analytics, data science, big data), és actualment l'àrea de més demanda de professionals qualificats, la font més important d'inversió de les empreses i la causa majoritària de creació de negocis de productes i serveis arreu del món.

Inici: 14 octubre 2020

Títol: Big Data i Gestió de Dades

Idioma: castellà

El postgrau de Big Data i Gestió de Dades proporciona una formació centrada en l'arquitectura de sistemes analítics, adreçada als professionals de perfil tècnic i als enginyers informàtics o de telecomunicació, els analistes de dades en departaments de control de gestió o d'altres àmbits, els matemàtics i els candidats amb una experiència professional equivalent.

El programa proveeix de competències fonamentals els professionals de perfil tècnic per a dissenyar, construir, mantenir i explotar els sistemes d'informació relacionals i no relacionals, la implantació de programes de govern de dades, i també la implantació de sistemes de dades massives o big data (per al processament —batch, streaming— o emmagatzemament —data lakes—). Es veuran detalladament els processos de captura, processament i gestió de dades per a les bases de dades analítiques (data warehouse), bases de dades NoSQL, sistemes de dades massives i els fonaments del govern de dades.

Té una durada d'un any i es compon de dues especialitats de 18 crèdits cadascuna:

ESP2. Gestió de Dades   - 18 crèdits
ESP4. Big Data - 18 crèdits

La UOC té més de divuit anys d'experiència en la formació de professionals en línia en l'àmbit de la business intelligence.

Aquest programa l'han dissenyat i l'imparteixen conjuntament els Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació i els Estudis d'Economia i Empresa de la UOC.

Pròxima matrícula:
maig 2020

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització