Anàlisi de Negoci (Business Analytics)

Diploma de Postgrau

La intel·ligència de negoci i l'anàlisi de dades, sota diferents noms (business intelligence, business analytics, data science, big data), és actualment l'àrea de més demanda de professionals qualificats, la font més important d'inversió de les empreses i la causa majoritària de creació de negocis de productes i serveis arreu del món.

Inici: 11 març 2020

Títol: Anàlisi de Negoci (Business Analytics)

Idioma: castellà

El postgrau d'Anàlisi de Negoci (Business Analytics) proporciona una formació aplicada en anàlisi de dades adreçada als professionals del perfil d'empresa, basada en el treball pràctic en casos d'ús de la intel·ligència de negoci tant en l'estratègia d'empresa com en la gestió operativa dels processos de negoci més importants: màrqueting i vendes, operacions i logística, i recursos humans.

El programa proveeix de fonaments teòrics per a l'explotació de dades (business intelligence, big data, data science) i formació aplicada en l'àmbit de negoci (customer analytics, operations analytics i people analytics), tant per a professionals de perfil funcional com tècnic.

Té una durada d'un any i es compon de dues especialitats de 18 crèdits cadascuna:

ESP1. Analítica de Dades (Data Analytics)   - 18 crèdits
ESP3. Casos d'Usos Analítics - 18 crèdits

La UOC té més de divuit anys d'experiència en la formació de professionals en línia en l'àmbit de la business intelligence.

Aquest programa l'han dissenyat i l'imparteixen conjuntament els Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació i els Estudis d'Economia i Empresa de la UOC.

20% dte. matrícula anticipada

Matrícula anticipada

20% de descompte per matrícula anticipada si et matricules fins al 17 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització