Diploma de Postgrau de Desenvolupament i Comercialització de Projectes de Cinema Fantàstic i Ficció Contemporània (UOC, Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya)

Direcció acadèmica

Jordi Sánchez-Navarro

Doctor en Comunicació audiovisual (URL) i professor agregat de la UOC. Director dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació. Coordinador del grup de recerca en Aprenentatges, mitjans i entreteniment (GAME). Coinvestigador principal del projecte Cultura lúdica, competencia digital y aprendizajes (LUDOLITERACY). Investiga sobre cultura visual, història cultural del cinema i la televisió, i nou públic, consums i tendències de l'entreteniment. Director de la col·lecció de llibres «Filmografías esenciales» (Editorial UOC). Va ser sotsdirector del Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya (2001-2004) i des del 2005 col·labora al festival com a programador de la secció d'animació (Anima't). Autor de Tim Burton: Cuentos en sombras (2000), Freaks en acción: Álex de la Iglesia o el cine como fuga (2005) i Narrativa Audiovisual (2006) i coautor de Pantalla rasgada. Quince conversaciones con cineastas y escritores sobre sueños y cine (2014).

Direcció executiva i tutoria del programa

Mònica Garcia Massagué

Doctoranda en Gestió cultural a la UB, llicenciada en Ciències de la informació (Periodisme) per la UAB i en Publicitat i relacions públiques per la UOC i Postgrau en Informàtica en la producció audiovisual (UPC). Ha estat professora a l'MBA de Comunicació de la UB; membre del claustre fundador de l'Escola Internacional de Protocol i Relacions Institucionals de Catalunya; professora del màster a l'ESCAC i consultora a la UOC. Va ser cap de protocol de la conselleria DURSI; cap de comunicació del Comissionat per a la Societat de la Informació; responsable de comunicació i festivals internacionals de Catalan Films & TV i actualment és la sotsdirectora de la Fundació Sitges-Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya. Així mateix, ha publicat diversos llibres de divulgació com Historia de los burdeles (traduït al polonès i francès); Saber ser y saber estar i Barcelona sense guiris.

Professorat

Mànager de programes dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació

Pròxima matrícula:
maig 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada
20% dte.

Si et matricules fins al 15 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.