Accés obert Vols més informació?

Diploma de Postgrau de Desenvolupament i Comercialització de Projectes de Cinema Fantàstic i Ficció Contemporània (UOC, Sitges Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya)

Aquests són els passos que has de seguir si vols començar uns estudis a la UOC per primera vegada. Si ja has cursat estudis amb nosaltres i els vols continuar, t'has d'adreçar a Tràmits del Campus Virtual.

MATRICULACIÓ ONLINE

Matricula't seguint aquests dos passos:

Pas 1

Omple el formulari de matrícula que trobaràs a totes les pàgines del programa. Després de registrar les teves dades personals, se't proporcionarà un nom d'usuari i triaràs la teva clau d'accés al campus. A continuació accediràs a la secció de les dades econòmiques, on escolliràs la forma de pagament i podràs demanar una factura, si la necessites.

Pas 2

Un cop t'hagis matriculat, rebràs dos missatges a la bústia de correu que hagis indicat. Un primer missatge és la confirmació de la formalització de la teva matrícula. En un segon missatge, et recordarem el nom d'usuari i la clau que has triat, i que et permetran accedir al campus virtual.

Informació sobre el desistiment de matrícula

Concepte Preu
Preu del curs 2.745,00 €
El preu d'aquest programa serà el vigent en el moment de formalitzar la matrícula.
Consulta l'apartat Fraccionament i altres formes de pagament. Al matricular-te, podràs escollir la forma de pagament que més et convingui.

Omple el formulari lateral Vols més informació? i els nostre equip d'assessorament es posarà en contacte amb tu per oferir-te un pressupost a mida amb els descomptes, les bonificacions i les facilitats de pagament que et corresponguin.

+ Consulta la informació de descomptes

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.