Gestió d'Esdeveniments Culturals, Esportius i Corporatius

Diploma de Postgrau

Aquest postgrau consta de sis assignatures obligatòries de 5 crèdits ECTS, entre les quals hi ha el treball final de postgrau. El postgrau està dividit en tres mòduls: el primer introdueix al sector dels esdeveniments, el segon se centra en les eines de gestió i en el tercer es dissenya un projecte concret pràctic.

Mòdul 1: Introducció als esdeveniments

Fonaments teòrics i conceptuals dels esdeveniments (Semestre 1):
Aquesta assignatura vol oferir una introducció als esdeveniments des d'un punt de vista teòric i establir un marc conceptual que permeti als estudiants entendre aquest camp d'estudi.

Especificitats dels esdeveniments culturals, esportius i corporatius (Semestre 1):
Aquesta assignatura se centra en l'estudi de les especificitats de cada una de les tres categories d'esdeveniments en funció dels seus continguts: esdeveniments culturals, esportius i corporatius.

Mòdul 2: Tècniques de gestió especialitzada

Comunicació, màrqueting i TIC d'esdeveniments (Semestre 1):
En aquesta assignatura es vol introduir a l'estudiant en les diferents tècniques de màrqueting i comunicació d'esdeveniments en el marc de la societat de la informació i el coneixement (en l'ús de les TIC).

Gestió empresarial d'esdeveniments (Semestre 2):
L'assignatura presenta els coneixements necessaris per a orientar i preparar l'estudiant en els diferents aspectes de la gestió. Tècniques clau en l'organització i gestió, recursos jurídics, finançament i pressupostos, habilitats directives i recursos humans, entre d'altres.

Producció especialitzada d'esdeveniments (Semestre 2):
Aquesta assignatura aproxima els estudiants a la producció de l'esdeveniment, des de la preparació, el desenvolupament i la clausura. Al final de l'assignatura haurà vist aspectes com elements de planificació, riscos i seguretat, logística i gestió d'espais, entre d'altres.

Mòdul 3: Disseny d'un esdeveniment:

Treball final de postgrau (Semestre 2):
Desenvolupament del treball final a través del contacte directe amb professionals en actiu d'institucions de referència del sector.

Pròxima matrícula: novembre 2019

20% dte. matrícula anticipada a partir del 20 de novembre

Amb la col·laboració de:

sonar-logo
mwcb-logo

Matrícula anticipada

20% de descompte per matrícula anticipada a partir del 20 de novembre

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Sessió informativa

2 d'octubre, 18.00h Seu Central UOC, Av. Tibidabo. 39 (Sala S102) Barcelona