Diploma de Postgrau de Gestió d'Esdeveniments Culturals, Esportius i Corporatius

Actualment, els esdeveniments són referència i motor de ciutats, grups socials i projectes empresarials. El seu èxit està vinculat a la bona gestió i als coneixements d'unes bones pràctiques establertes com a referent.

Inici: 20 octubre 2021

Títol: Gestió d'Esdeveniments Culturals, Esportius i Corporatius

Durant les últimes dècades, els esdeveniments han estat objecte d'estudi de diferents disciplines, i han acabat establint una nova línia de coneixement reconeguda internacionalment.

Els Event Studies posen a disposició dels professionals, estudiants i comunitat científica tant les tècniques de gestió i els coneixements pràctics, com espais teòrics i de reflexió en aquest camp.

El Postgrau de Gestió d'Esdeveniments Culturals, Esportius i Corporatius t'ajudarà a adquirir els coneixements i les eines necessàries per a treballar com a gestor de festivals, fires, congressos, maratons o altres competicions esportives. Està especialment dissenyat per a acreditar i formar professionals del món dels esdeveniments (gestors, dissenyadors i avaluadors), i enfoca els seus coneixements a esdeveniments culturals, esportius i corporatius.

A través d'aquest postgrau obtindràs una formació pràctica, amb coneixements suficients per a aplicar a la realitat laboral d'aquest sector. Hem dissenyat diferents programes, tant de pràctiques com de treballs finals, empreses i institucions vinculades a diferents sectors i situades en varis països. Actualment aquest programa té com a soci col·laborador:

• Sónar: Music, Creativity & Technology (Festival Internacional de Música Avançada i Congrés de Creativitat i Tecnologia de Barcelona)

Per a més informació et convidem a visitar el nostre blog: #UOCeventos

Descarrega't el fullet informatiu del programa

Pròxima matrícula:
novembre 2020

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Amb la col·laboració de:

sonar-logo

Matrícula anticipada
20% dte.

A partir del 18 de novembre.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.