Curs de Virtualització de comerços

En les darreres dècades, el creixement exponencial d'internet ha permès que naixés i s'estengués una nova manera de fer negocis: el comerç electrònic. Això ha fet que actualment puguem trobar a internet moltíssims negocis que ja tenen tota la infraestructura necessària per relacionar-se amb els clients i, fins i tot, amb els proveïdors de manera telemàtica. La situació que s'ha viscut arran de la pandèmia de la COVID-19, lògicament, ha impulsat encara més aquesta necessitat de desenvolupar els negocis per mitjà de la xarxa. Ara molts comerços veuen que el salt del seu negoci a internet és inajornable.

Inici: 18 novembre 2020

Títol: Virtualització de comerços

Idioma: Castellà

Aquest salt, però, representa un repte important, atesa la dificultat de resoldre tot el conjunt de necessitats que tindrà el nostre espai de venda virtual: el disseny i l'experiència d'usuari han de ser atractius, el funcionament de la pàgina ha de permetre a l'usuari gestionar el seu propi carretó electrònic, les compres han d'estar connectades correctament amb els processos interns d'administració de l'estoc, dels clients i dels proveïdors (el back office), i, en darrer lloc, el client ha de poder pagar de manera segura, la qual cosa implica implementar els mecanismes de protecció del procés de compra i també emmagatzemar amb seguretat qualsevol dada personal dels nostres clients.

Evidentment, la complexitat tècnica de tot això és molt elevada, però afortunadament avui dia hi ha eines que ens permeten simplificar moltíssim tot el procés de creació d'una botiga en línia. En aquest curs, oferim a l'estudiant els coneixements bàsics per poder crear i gestionar un negoci en línia, partint d'una base de coneixements informàtics a l'abast de la gran majoria. El curs aporta el coneixement i les eines perquè l'estudiant es pugui enfrontar a aquest repte tot sol o, en cas que vulgui contractar una empresa especialitzada, li dona les claus de tot el que cal tenir en compte a l'hora de triar un proveïdor extern i de totes les coses que se li han d'exigir.

En darrer lloc, aquest curs introdueix l'estudiant en un altre aspecte fonamental de la virtualització d'un comerç: la visibilitat en els cercadors. No serveix de res tenir la millor botiga en línia si després ningú no la troba en el cercador d'internet. Per això, s'estudien les claus de les estratègies de SEO i SEM, que serveixen per posicionar el nostre negoci en les primeres posicions d'una cerca (SEO) i per aconseguir visibilitat per mitjà d'anuncis en els cercadors (SEM).

Fracciona el pagament en quotes

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.