Curs de SQL per a Anàlisi de Dades

El curs SQL per a l'Anàlisi de Dades està format per una única assignatura de 6 crèdits i té una durada d'un semestre acadèmic.

El programa està configurat per la següent assignatura:

• SQL per a l'anàlisi de dades (6 crèdits): en aquesta assignatura s'adquireixen els conceptes, els procediments i les bones pràctiques per a la creació i manipulació de les bases de dades relacionals que donen suport a la construcció del magatzem de dades. S'aprofundeix en l'aprenentatge del llenguatge SQL i en el disseny físic de bases de dades, així com en bases de dades orientades a columnes. Aquestes bases de dades es caracteritzen per l'emmagatzematge de les dades en forma de columnes, a diferència de les bases de dades relacionals tradicionals, que realitzen un emmagatzematge per fileres. L'estudiant treballa amb eines especialitzades com PostgreSQL.
Recursos per a l'aprenenatge

L'origen d'aquests recursos d'aprenentatge és múltiple, es tracta tant de materials didàctics preparats per l'equip d'experts per a la seva activitat docent com de recursos externs.

En la descripció del contingut del curs s'inclouen les eines que s'utilitzen per a l'aprenentatge. Aquesta descripció pot canviar en cada convocatòria en funció de les necessitats docents, l'actualització del programa i la relació amb els fabricants.

Al curs SQL per a Anàlisi de Dades s'utilitza el programari: PostgreSQL.

Es recomana disposar de màquines i SO de 64 bits i 4 GB de RAM mínim (8 GB recomanades).

Fracciona el pagament en quotes

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.