Curs de SQL per a Anàlisi de Dades

Actualment la gran majoria de les organitzacions intenten basar-se en dades i evidències per tal de prendre millors decisions i mirar d'aconseguir un avantatge davant dels seus competidors. És per això que cada vegada es fa més necessari per a qualsevol professional poder adquirir unes habilitats bàsiques en l'àmbit de l'anàlisi de dades (data literacy).

Inici: 17 març 2021

Títol: SQL per a Anàlisi de Dades

Idioma: Castellà

El curs SQL per a Anàlisi de Dades presenta els aspectes bàsics de l'anàlisi de dades i està dirigit a professionals de qualsevol àmbit que busquin una formació introductòria a les eines bàsiques necessàries per a la intel·ligència de negoci i el Big Data.

El curs serveix de suport per a aquells professionals que estiguin interessats en endinsar-se en l'anàlisi de dades utilitzant bases de dades relacionals. Durant la formació s'aprofundeix en l'aprenentatge del llenguatge SQL i en el disseny físic de bases de dades.

Aquest curs dota dels coneixements mínims, de bases de dades relacionals i llenguatge SQL, necessaris per a cursar el màster d'Intel·ligència de Negoci i Big Data Analytics o algun dels seus programes relacionats.

Aquest programa l'han dissenyat i l'ofereixen conjuntament els Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació i els Estudis d'Economia i Empresa de la UOC.

20% dte. per matrícula anticipada

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada
20% dte.

Si et matricules fins al 15 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.