Programació de videojocs 3D

Curs

Els objectius del curs són els següents:

• Conèixer les físiques en entorns 3D. Comprendre com funciona una càmera 3D i els seus diferents tipus.
  • Dominar l'eina Terrain d'Unity.
  • Saber utilitzar un character i animar-lo en un joc tipus FPS.
  • Conèixer l'eina NavMesh i l'ús de NavMeshAgent per a tenir enemics autònoms.
  • Dominar l'animator i comprendre com funciona el sistema d'animacions d'Unity, així com el seu graf d'estats.
  • Saber utilitzar les eines de so d'Unity.

Perfils

En general, el curs Programació de videojocs 3D està obert a qualsevol persona que vulgui aprendre com es desenvolupa un videojoc, sempre que disposi de coneixements de programació (vegeu apartat «Coneixements previs»).

En tot cas, si es busca una introducció a Unity, es recomana començar pel curs Programació de videojocs 2D.

Competències

Les competències que s'adquireixen en el curs Programació de videojocs 3D són les següents:

Competències transversals:

• Capacitat per a l'aprenentatge autònom.
  • Comprensió i expressió en anglès tècnic.

Competències específiques:

• Capacitat per a l'anàlisi i el desenvolupament de la documentació tècnica associada a un videojoc.
  • Capacitat per a dominar les diferents eines aplicables entorn del desenvolupament de videojocs segons les tendències tecnològiques.
  • Capacitat per a l'ús efectiu dels llenguatges de programació i metodologies per al desenvolupament de videojocs.
  • Capacitat per a representar elements visuals i les seves interaccions de manera eficient.
  • Capacitat per a emprar els fonaments matemàtics i físics necessaris per al desenvolupament d'un videojoc.
  • Integració efectiva de continguts digitals en un videojoc.

A qui d'adreça

El curs Programació de videojocs 3D és d'especial interès per als qui es vulguin dedicar, sigui professionalment o per a dur a terme els seus projectes personals com a aficionats, al desenvolupament de videojocs en format 3D mitjançant l'entorn Unity (perfil game programmer).

Sortides professionals

Pròxima matrícula:
juny 2020

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització