Curs de Programació de videojocs 3D

Aquest postgrau ofereix una formació d'orientació clarament professional, adreçada a estudiants que es vulguin dedicar al desenvolupament de videojocs en Unity.

Un cop acabat el postgrau, l'estudiant pot ampliar els seus coneixements incorporant-se al programa de màster associat, en el qual, cursant només un any addicional, es podrà especialitzar en aspectes de desenvolupament a un nivell més baix o en el disseny d'experiències de joc:

El màster ofereix una formació d'orientació clarament professional, adreçada a persones que es vulguin dedicar al desenvolupament de videojocs, amb un grau d'especialització d'acord amb dos perfils.

El programa consta d'un bloc comú, a partir del qual l'estudiant es pot especialitzar en un dels perfils següents:

• Dissenyador (video game designer)
  • Desenvolupador de programari (video game programmer i lead programmer)

D'altra banda, el bloc d'assignatures comunes també es pot cursar en solitari, en forma de postgrau.

Pròxima matrícula:
novembre 2020

Matrícula anticipada

10% dte. si et matricules fins al 7 de juliol inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.