Curs de Programació de videojocs 2D

Requisits d'accés

Per a fer un postgrau propi no és necessari tenir una titulació oficial universitària.

Els estudiants que acrediteu una titulació universitària oficial reconeguda rebreu, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acrediteu una titulació universitària oficial reconeguda rebreu un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que supereu una especialització (certificat d'especialització) rebreu, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Escull la teva opció:

Coneixements previs

Per a poder seguir satisfactòriament aquest curs és important tenir coneixements en programació, especialment en programació orientada a objectes.

Concretament, el llenguatge de programació utilitzat durant el curs és scripting en Unity amb sintaxi C#.

Si bé no cal haver treballat amb aquest llenguatge específicament, sí que és molt recomanable certa familiaritat amb algun llenguatge similar, com C/C++ o Java.

Si no disposes d'quests coneixements, els pots adquirir cursant les assignatures lliures següents (s'hauran d'haver superat abans de començar el curs de Programació de videojocs 2D):

Fonaments de programació

Programació orientada a objectes

Atès que bona part de la documentació oficial es troba disponible únicament en anglès es recomana una certa soltesa en l'àmbit tècnic en aquest idioma.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

20% dte. matrícula anticipada
Fracciona el pagament en quotes

Matrícula anticipada

20% dte. si et matricules fins l'11 de juny inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.