Curs de Programació de videojocs 2D

El curs de Programació de videojocs 2D ofereix una introducció a Unity, el motor de joc més utilitzat actualment al món. Si bé l'assignatura s'articula mitjançant el desenvolupament de tres petits projectes 2D per a plataformes PC o Android, els continguts sobre l'ús d'aquest motor són aplicables a qualsevol tipus de projecte (3D o altres plataformes).

Inici: 16 setembre 2020

Títol: Programació de videojocs 2D

Idioma: Castellà, Català

Actualment hi ha diferents motors comercials que podem adquirir per a desenvolupar els nostres propis videojocs. Entre ells, el que ha pres especial rellevància en el camp professional és Unity, creat per Unity Technologies el 2005 i millorat versió a versió fins a avui. Unity permet el desenvolupament multiplataforma per a ordinadors, diferents consoles i mòbils o web.

El curs de Programació de videojocs 2D és un curs pràctic totalment orientat a projectes. L'aprenentatge es duu a terme mitjançant el desenvolupament d'un conjunt de petits videojocs de temàtica diversa, amb la finalitat de formar els estudiants en tots els aspectes bàsics de l'entorn de treball d'Unity.

Entre aquests projectes trobarem:

Un joc d'aventures de l'estil conversacional, que ens permet aprendre com funciona la gestió d'un projecte Unity i la generació d'interfícies d'usuari.

Un joc de plataformes en el qual es poden treballar els aspectes vinculats a la gestió d'elements gràfics, entrada/sortida, detecció de col·lisions i física.

Un joc d'estratègia d'artilleria (estil Worms) en el qual es poden practicar aspectes com les animacions o els sistemes de partícules.

Enllaços d'interès:

Treballs realitzats pels estudiants del curs:

El nostre blog Informática++ (categoria Videojuegos):

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.