Programació de videojocs 2D

Curs

Els objectius del curs són:

• Saber què és un motor de videojoc i quins són els més populars en l'entorn dels editors de videojocs.
  • Conèixer Unity i com es desenvolupa un projecte de videojocs amb aquesta eina.
  • Programar scripts en C# integrats a un projecte Unity.
  • Gestionar recursos dins d'un videojoc.
  • Conèixer el maneig de so i recursos gràfics 2D.
  • Interactuar amb la física, els objectes i l'entorn.
  • Conèixer el maneig de sistemes de partícules i animacions.

Perfils

En general, el curs de Programació de videjocs 2D està obert a qualsevol persona que vulgui aprendre com es desenvolupa un videojoc, sempre que disposi de coneixements de programació (vegeu l'apartat «Coneixements previs»).

Competències

Les competències que s'adquireixen en el curs de Programació de videojocs 2D són les següents:

Competències transversals:

• [CT2] Capacitat per a l'aprenentatge autònom.
  • [CT3] Comprensió i expressió en anglès tècnic.

Competències específiques del curs:

• Capacitat per a analitzar i desenvolupar la documentació tècnica associada a un videojoc.
  • Capacitat per a dominar les eines aplicables al desenvolupament de videojocs, segons les tendències tecnològiques.
  • Capacitat per a l'ús efectiu dels llenguatges de programació i les metodologies per al desenvolupament de videojocs.
  • Capacitat per a representar elements visuals i les seves interaccions eficientment.
  • Capacitat per a utilitzar els fonaments matemàtics i físics necessaris per al desenvolupament d'un videojoc.
  • Integració efectiva de continguts digitals en un videojoc.

A qui es dirigeix

El curs de Programació de videojocs 2D és d'especial interès per als qui es vulguin dedicar, sigui professionalment o per a dur a terme els seus projectes personals com a aficionat, al desenvolupament de videojocs en format 2D mitjançant l'entorn Unity (perfil de programador de jocs).

Sortides professionals

Pròxima matrícula:
juny 2020

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització