Objectius

Aquest curs permet adquirir les bases per a començar a desenvolupar-se professionalment com a desenvolupador o programador web.

Perfils

Aquest curs va dirigit a professionals de l'àmbit de la informàtica, les telecomunicacions o els multimèdia, amb experiència prèvia en el desenvolupament d'aplicacions convencionals, que vulguin especialitzar-se en el desenvolupament d'aplicacions web.

Competències

El disseny d'aquest curs segueix les recomanacions i la metodologia de l'espai europeu d'ensenyament superior (EEES) i, per tant, es basa en l'adquisició de competències per a la seva aplicació en l'àmbit professional.

• Utilitzar adequadament els llenguatges de programació i les millors eines de desenvolupament per a l'anàlisi, el disseny i la implementació de llocs i aplicacions web en funció de les necessitats del projecte.
  • Adaptar-se a les tecnologies web i als futurs entorns actualitzant les competències professionals.
  • Conèixer el DOM dels navegadors i saber-ne utilitzar totes les possibilitats.
  • Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaç de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'àrea d'estudi.
  • Resoldre problemes, identificant, analitzant i definint els seus elements significatius.
  • Adaptar-se a noves situacions i entorns.
  • Saber buscar informació referent a la programació web, escollint les fonts més adequades per a trobar-la.
A qui es dirigeix

Desenvolupador, programador, desenvolupador web, programador web.

Matrícula oberta:
últims dies

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.