Curs de Principis de Visualització de Dades

El curs de Principis de Visualització de Dades té una durada d'un semestre acadèmic i es configura per una assignatura de 6 crèdits.

La formació es compon de la següent assignatura:

• Principis de visualització de dades (6 crèdits): aquesta assignatura té per objectiu adquirir conceptes fonamentals per presentar informació a usuaris de negoci. S'aprenen els principis de visualització de dades, els elements fonamentals així com el disseny i la construcció de quadres de comandament i històries de dades. També es considera la preparació de dades com a pas inicial per a la presentació de resultats rellevants per a la presa de decisions. L'estudiant utilitzarà eines especialitzades com Tableau Prep i/o Tableau Desktop.
Recursos per a l'aprenentatge

L'origen d'aquests recursos d'aprenentatge és múltiple, es tracta tant de materials didàctics preparats per l'equip d'experts per a la seva activitat docent com de recursos externs.

En la descripció del contingut del curs s'inclouen les eines que s'utilitzen per a l'aprenentatge. Aquesta descripció pot canviar en cada convocatòria en funció de les necessitats docents, l'actualització del programa i la relació amb els fabricants.

El programari que s'utilitzarà al curs Principis de Visualització de Dades es troba integrat per: Tableau Prep,Tableau Desktop.

Es recomana disposar de màquines i SO de 64 bits i 4 GB de RAM mínim (8 GB recomanades).

Fracciona el pagament en quotes

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.