Curs de Principis de Visualització de Dades

Actualment, la gran majoria d'organitzacions procuren fonamentar la presa de decisions mitjançant la delimitació de dades i evidències que els ajudin a obtenir els millors resultats amb l'objectiu d'aconseguir un avantatge competitiu. Per aquesta raó, cada vegada és més necessari adquirir habilitats professionals en l'àmbit de l'anàlisi de dades (data literacy).

Inici: 14 octubre 2020

Títol: Principis de Visualització de Dades

Idioma: castellà

El curs Principis de Visualització de Dades té per objectiu adquirir conceptes fonamentals per a presentar informació a usuaris de negoci. S'aprenen els principis de visualització de dades, els elements fonamentals així com el disseny i la construcció de quadres de comandament i històries de dades.

Aquest curs ofereix una introducció als aspectes i eines bàsiques de l'anàlisi de dades i està enfocat a tota mena de professionals que vulguin iniciar-se en l'àmbit o que estiguin interessats en cursar el màster d'Intel·ligència de Negoci i Big Data Analytics o algun dels seus programes relacionats.

Aquest programa s'ha dissenyat i s'ofereix de manera conjunta pels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació i els Estudis d'Economia i Empresa de la UOC.

.

Pròxima matrícula:
maig 2020

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització