Curs

El curs d' Introducció a la programació en JavaScript és un curs de JavaScript que et permetrà aprendre els fonaments d'aquest llenguatge de programació des de zero.

Inici: 19 febrer 2020

Avui dia la tecnologia forma part del nostre dia a dia i, per entendre el seu funcionament, és molt recomanable saber programar

JavaScript és el llenguatge de programació que ha convertit la web en una eina dinàmica i està darrere d'aplicacions web com GMail, però també d'aplicacions mòbils o d'escriptori com Spotify, que combina JavaScript amb C +++.

El curs té una durada de dos semestres i s'ha dissenyat amb l'objectiu de flexibilitzar al màxim el treball de l'estudiant, que podrà marcar el seu propi ritme. L'enfocament és eminentment pràctic, amb activitats contínues basades en la resolució de problemes i l'elaboració de petits projectes.

Enllaços d' interès:

Pròxima matrícula: novembre 2019

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització