Accés obert Vols més informació?

El curs d' Introducció a la programació en JavaScript és un curs de JavaScript que et permetrà aprendre els fonaments d'aquest llenguatge de programació des de zero.

Inici: 28 setembre 2022

Avui dia la tecnologia forma part del nostre dia a dia i, per entendre el seu funcionament, és molt recomanable saber programar

JavaScript és el llenguatge de programació que ha convertit la web en una eina dinàmica i està darrere d'aplicacions web com GMail, però també d'aplicacions mòbils o d'escriptori com Spotify, que combina JavaScript amb C +++.

El curs té una durada de dos semestres i s'ha dissenyat amb l'objectiu de flexibilitzar al màxim el treball de l'estudiant, que podrà marcar el seu propi ritme. L'enfocament és eminentment pràctic, amb activitats contínues basades en la resolució de problemes i l'elaboració de petits projectes.

Enllaços d' interès:

Últims dies

10% de dte. per matrícula anticipada fins al 5 de juliol

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

10% de dte fins al 5 de juliol inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.