Programa acadèmic

El curs de Game Design és de 6 crèdits ECTS i té una durada d'un semestre.

El temari del curs es divideix en quatre blocs temàtics, o mòduls:

Mòdul 1. Disseny de jocs orientat al sistema lúdic

• Entendre la conformació de l'espai lúdic des del punt de vista de les regles.
  • Establir els diferents nivells d'anàlisi i disseny d'un producte interactiu en relació al seu sistema normatiu.
  • Exposar i valorar diferents models i paradigmes complementaris.
Mòdul 2. Disseny de jocs orientat al món ludo-ficcional
  • Proporcionar el marc global que configura el debat entre la narració i el sistema de regles en un joc.
  • Segmentar el món de ficció d'un joc en diferents nivells autosuficients i interrelacionats.
  • Relacionar els mitjans afins (principalment, el cinema) amb l'exposició narratològica dels jocs.
Mòdul 3. Més enllà del lúdic
  • Conceptualitzar els serious games i el seu impacte en la societat contemporània.
  • Analitzar els components i usos dels newsgames.
  • Aprofundir en l'impacte i els processos que configuren el disseny de productes i / o serveis des de la gamificació.
Recursos per a l'aprenentatge
El material didàctic del curs està compost per diferents mòduls didàctics en format digital (PDF) i web, que serveixen principalment com a guies de treball per dur a terme els diferents projectes en cada assignatura.
Per a les activitats s'utilitza la versió personal d'Unity.

A la UOC, un crèdit ECTS equival a 25 hores de treball de l'estudiant.

Segons el nombre de crèdits ECTS, la durada dels programes de postgrau oscil·la entre 1 mes i 2 anys, aproximadament:

• Màster propi: dos anys
  • Diploma de postgrau: un any
  • Especialització: un semestre (6 mesos)
  • Curs: entre 1 i 6 mesos

Pròxima matrícula:
maig 2021

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.