El curs de Game Design pretén conciliar les bases teòriques i conceptuals que configuren els estudis acadèmics del videojoc (el camp de coneixement conegut com Game Studies) amb la pràctica del disseny lúdic.

Inici: 19 febrer 2020

Títol: Game Design

Idioma: català, castellà

En aquest sentit, l'emergència del joc com a objecte cultural central en l'oci contemporani encara no ha aconseguit formalitzar-se com un veritable ensenyament dels processos i procediments orientats a la creació d'experiències lúdiques. Per això, en aquesta assignatura pretenem orientar l'alumne en el disseny i la tècnica de jocs i videojocs des d'una perspectiva polièdrica que prengui en consideració la complexitat d'aquest producte interactiu.

D'aquesta manera, l'assignatura busca dotar l'alumne d¿un coneixement transversal sobre el fet lúdic que abasta des del disseny d'experiències segons el sistema de regles de joc, l'evocació de móns de ficció interactius i, finalment, la superació del marc lúdic que suposen els serious games, els newsgames i la gamificació.

Mitjançant anotacions, lectures, visionats i múltiples exemples, l'assignatura busca formar futurs professionals en el camp tant de l'anàlisi humanística i científica del joc com en el sector del disseny de productes interactius. Per tant, la relació entre coneixement teòric i l'aplicació pràctica constitueix el nucli central del curs.

Enllaços d'interès:

Pròxima matrícula: novembre 2019

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització