Els objectius del curs són:

• Exposar i valorar la noció de joc tant des dels seus elements fundacionals com en relació als contextos socioculturals i emocionals de consum.
  • Concebre el jugador com l'element clau en el procés d'interacció lúdica mitjançant diferents tipologies i aproximacions.
  • Aprofundir en les regles del joc com una de les característiques constitutives dels productes lúdics contemporanis a partir de la seva segmentació.
  • Proporcionar les bases i les eines pràctiques per dissenyar i mantenir móns de ficció en jocs i videojocs.
  • Reflexionar sobre els límits de la perspectiva lúdica mitjançant el disseny de productes complexos com els serious games o la gamificació.

Perfils

El curs de Game Design està obert a qualsevol persona que vulgui endinsar-se al món del disseny professional de videojocs. D'aquesta manera, l'assignatura s'orienta, principalment, cap a dos camps professionals específics. En primer lloc, la recerca d'alt nivell vinculada al disseny lúdic i al seu impacte formal, material i de recepció. En segon lloc, a la creació empresarial i creativa de nous continguts i experiències lúdiques.

Competències

Les competències que s'adquireixen al Curs de Game Design són les següents:

Competències transversals:

• Capacitat per a l'aprenentatge autònom.
  • Comprensió i expressió en anglès tècnic.

Competències específiques del curs:

• Capacitat per a l'anàlisi i desenvolupament de la documentació tècnica associada a un videojoc.
  • Capacitat per dominar les diferents eines aplicables a l'entorn del desenvolupament de videojocs segons les tendències tecnològiques.
  • Capacitat per a l'ús efectiu dels llenguatges de programació i metodologies per al desenvolupament de videojocs.
  • Capacitat per representar elements visuals i les seves interaccions de manera eficient.
  • Capacitat per usar els fonaments matemàtics i físics necessaris per al desenvolupament d'un videojoc.
  • Integració de manera efectiva de continguts digitals en un videojoc.

A qui es dirigeix

El curs de Game Design és d'especial interès per a:
  • Emprenedors que requereixin desenvolupar nous models de negoci, aplicar tendències i especialitzar-se en el camp de la gamificació.
  • Professionals del màrqueting, UX, comunicació, desenvolupament i disseny.
  • Tècnics i enginyers que desitgen ampliar la seva formació i els seus camps de coneixement.
  • Professionals de l'entorn digital.

Sortides professionals

Programa dissenyat per a endinsar-se al món professional del disseny de videojocs, incorporant els principals conceptes vinculats al game design.

Pròxima matrícula:
juny 2020

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització