Fonaments d'Intel·ligència de Negoci

Curs

Requisits d'accés

Per a fer un postgrau propi no és necessari tenir una titulació oficial universitària.

Els estudiants que acrediteu una titulació universitària oficial reconeguda rebreu, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acrediteu una titulació universitària oficial reconeguda rebreu un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que supereu una especialització (certificat d'especialització) rebreu, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Escull la teva opció:

Coneixements previs

No hi ha, en principi, una barrera de formació que pugui dificultar que estudiants sense una formació prèvia accedeixin a aquest curs. En tot cas, els coneixements en bases de dades relacionals poden facilitar a l'estudiant el curs.

Com que la metodologia es basa en estudis de casos i la cerca autònoma d'informació, l'estudiant ha d'estar familiaritzat amb la recerca de fonts d'informació i l'anàlisi de la informació quantitativa i qualitativa, ha de ser capaç de sintetitzar i obtenir conclusions i ha de tenir habilitats per a la comunicació escrita.

Finalment, el curs requereix la capacitat de llegir i entendre anglès, ja que alguns materials de referència, i altres recursos, són principalment en anglès.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

20% dte. matrícula anticipada

Matrícula anticipada

20% de descompte per matrícula anticipada a partir del 20 de novembre

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització