Fonaments d'Intel·ligència de Negoci

Curs

El curs de Fonaments d'Intel·ligència de negoci ofereix a tota mena de professionals una immersió ràpida i pràctica en els sistemes d'intel·ligència de negoci (business intelligence) i els seus components.

A través de casos pràctics i l'ús de programari especialitzat, s'introdueix a l'estudiant en els conceptes, mètodes i eines que utilitzen els sistemes d'intel·ligència de negoci i anàlisi de dades amb l'objectiu de dotar-lo de les competències necessàries per a la millora de la presa de decisions en les organitzacions.

Inici: 11 març 2020

Títol: Fonaments d'Intel·ligència de Negoci

Idioma: castellà

Els sistemes d'intel·ligència de negoci o business intelligence donen resposta a la necessitat de les organitzacions de prendre decisions que repercuteixin positivament en el negoci i capaciten a les empreses per a optimitzar les seves decisions gràcies a la captura, l'emmagatzematge i l'anàlisi de les dades que generen.

En el curs de Fonaments d'intel·ligència de Negoci l'estudiant es familiaritzarà amb un sistema complet d'intel·ligència de negoci (la «fàbrica d'informació») i amb els seus diferents components: el magatzem de dades, els processos d'extracció i transformació, la creació del magatzem de dades, l'anàlisi multidimensional i l'elaboració d'informes i quadres de comandament. L'estudiant treballarà amb diverses eines (Pentaho, MySQL, Tableau) i sobre les bases de coneixement de la consultora Gartner i altres empreses de prospectiva

Aquest curs és una introducció per a tota classe de professionals, incloent aquells interessats en cursar el màster d'Intel·ligència de Negoci i Big Data Analytics o qualsevol dels seus programes derivats. El curs dóna una sòlida formació inicial per als estudiants que escullin desenvolupar-se professionalment en la gestió o ocupar posicions de comandament intermedis o superiors en l'area analítica o en el departament de tecnologia d'informació d'una empresa. En ell es tracta la intel·ligència de negoci, no solament com una mena de tecnologia, sinó també com un conjunt de metodologies, aplicacions, pràctiques i capacitats.

Pagament fraccionat en quotes

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització