Requisits d'accés

Per a fer un postgrau propi no és necessari tenir una titulació oficial universitària.

Els estudiants que acrediteu una titulació universitària oficial reconeguda rebreu, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acrediteu una titulació universitària oficial reconeguda rebreu un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que supereu una especialització (certificat d'especialització) rebreu, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

Escull la teva opció:

Coneixements previs

El curs requereix que els estudiants tinguin la capacitat de llegir i entendre anglès, ja que una part important dels recursos utilitzats són en aquest idioma.
Per a fer alguns dels exercicis pràctics optatius relacionats amb la manipulació de grans conjunts de dades, cal cert coneixement d'algun llenguatge de programació d'alt nivell, com ara R o Python, i tenir nocions de bases de dades. Es proporcionaran materials perquè els estudiants que desconeguin aquest entorn puguin assolir un nivell mínim.

Els estudiants que acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran, segons el curs superat, un diploma de màster/diploma de postgrau.

Els estudiants que no acreditin una titulació universitària oficial reconeguda rebran un diploma d'extensió universitària.

Els estudiants que superin una especialització (certificat d'especialització) rebran, independentment dels estudis previs, un certificat d'especialització.

20% dte. matrícula anticipada

Matrícula anticipada

20% de descompte per matrícula anticipada a partir del 20 de novembre

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització