El curs de Fonaments de Big Data consta de 6 crèdits ECTS i  té una durada d'un semestre. S'estructura en quatre mòduls:

• Mòdul 1: Introducció a les dades massives (big data)
  • Mòdul 2: Tecnologies de dades massives (big data)
  • Mòdul 3: Eines de dades massives (big data)
  • Mòdul 4: Noves tendències en dades massives (big data)

Recursos per a l'aprenentatge

El curs es fonamenta en els recursos d'aprenentatge següents:

- Eines de programari: Apache Spark/Hadoop (en el núvol). La UOC té acords de col·laboració estable amb els programes acadèmics de Databricks i Cloudera. Durant el curs s'utilitza principalment Databricks.

La UOC ha tingut tradicionalment un compromís amb el programari de codi obert, especialment en l'àmbit de la intel·ligència de negoci. Les nostres eines de referència en l'explotació i anàlisi de dades massives són Apache Hadoop i Apache Spark.

L'estudiant també disposa de recursos addicionals de suport a l'aprenentatge:

• Un conjunt de recursos per a l'aprenentatge no guiat: un blog sobre temes d'actualitat, un canal de vídeo, diverses webs pròpies, un wiki sobre l'ús de les eines de laboratori, un repositori de casos i projectes de final de carrera, accés a les bases de dades de l'empresa de prospectiva Gartner, a la Biblioteca Virtual de la UOC i a la xarxa de recursos de les biblioteques públiques.
  • Una borsa de treball, tant per a ofertes de feina estable com per a fer pràctiques voluntàries en empreses.

20% dte. matrícula anticipada

Matrícula anticipada

20% de descompte per matrícula anticipada si et matricules fins al 17 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització