Curs de Disseny d'Interacció: Processos, Mètodes i Tècniques

Programa acadèmic

El curs en Disseny d'Interacció. Processos, Mètodes i Tècniques, de 6 crèdits ECTS,  té una durada d'un semestre i s'estructura en els continguts següents:

• Disseny. Epistemologia del disseny. Procés, models i tipologies. Antecedents, evolució i crítica.
  • Disseny d'interacció. Història, teories, principis i fonaments. La interacció persona-ordinador. Elements, tipus i estils d'interacció.
  • Disseny centrat en l'usuari i disseny centrat en les persones. Experiència d'usuari. Procés, fases, metodologies i tècniques
  • Aspectes tecnològics, cognitius, emocionals i socials de la interacció.
  • Mètodes i tècniques d'investigació, creativitat, disseny, cocreació i avaluació.
Recursos per a l'aprenentatge
A més dels materials i recursos específics de cada assignatura, en aquest programa s'utilitza el Design Toolkit de la UOC, un recurs d'aprenentatge transversal centrat en disseny i interacció.

Fracciona el pagament en quotes

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.