Disseny d'Interacció: Processos, Mètodes i Tècniques

Curs

Els objectius d'aprenentatge d'aquest curs  són els següents:
  • Comprendre que les activitats pròpies del disseny estructuren un procés que pot tenir diferents formalitzacions en funció del projecte, la perspectiva de treball i les persones a les quals s'adreça.
  • Entendre i saber afrontar de manera crítica els reptes específics del disseny d'interacció i d'interfícies.
  • Conèixer els aspectes humans i tecnològics que configuren la interacció persona-ordinador (IPO), les disciplines que hi intervenen i els aspectes de disseny que fan de pont entre les persones i els ordinadors.
  • Entendre els aspectes i factors humans que formen part en tot procés interactiu entre les persones i els ordinadors i saber tenir-los en compte en processos de disseny d'interacció.
  • Conèixer el disseny centrat en l'usuari (DCU), les diferents etapes del seu procés de treball i els seus principals mètodes, tècniques i activitats.
  • Ser conscients de l'impacte del disseny d'interacció en les persones, i garantir que el seu disseny és honest i respectuós amb les diferències socials, culturals i de gènere.

Perfils

El programa es dirigeix a:
  • Informàtics i altres professionals de la tecnologia.
  • Experts en documentació, gestió de la informació i comunicació.
  • Psicòlegs i experts en ergonomia i factors humans.
  • Dissenyadors gràfics o de producte que vulguin aprofundir en l'apropament dels productes tecnològics a les persones.
  • Qualsevol persona que treballi o tingui interès en el disseny de productes digitals interactius, interfícies, usabilitat i experiència d'usuari.

Competències

Comprendre els processos, els mètodes i les tècniques pròpies del disseny d'interacció i saber aplicar-los al disseny, al desenvolupament i a l'avaluació de productes i serveis interactius, des d'una perspectiva centrada en les persones.

Comprendre els factors humans que intervenen en tot procés d'interacció entre persones i tecnologia així com saber aplicar-los de forma adequada al disseny de productes i serveis interactius i les seves interfícies.

Definir la interfície sent conscient de les conseqüències emocionals que exerceix en les persones i garantir que el seu disseny és respectuós amb les diferències socials, culturals i de gènere.

Sortides professionals

El curs en Disseny d'Interacció. Processos, Mètodes i Tècniques és un curs d'iniciació en el disseny d'interacció, que permet especialitzar-se en aquest àmbit.

20% dte. matrícula anticipada

Matrícula anticipada

20% de descompte per matrícula anticipada si et matricules fins al 17 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització