Accés obert Vols més informació?

El curs de Desenvolupament front-end amb frameworks Javascript permet introduir-se en el món del desenvolupament web en el costat client. El curs s'adreça a professionals del desenvolupament de programari que vulguin aprendre a desenvolupar aplicacions web sofisticades de forma àgil i eficaç. Per fer aquest curs cal tenir coneixements sòlids de programació i de JavaScript. Si no, cal cursar abans Programació en JavaScript per a programadors.

Inici: 28 febrer 2023

Aquest programa ofereix part de les eines, coneixements i habilitats que es requereixen per a treballar com a desenvolupador web, un perfil professional altament demanat en el mercat laboral.

20% de dte. per matrícula anticipada

Informació de matrícula

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, quarta millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada

20% de dte si et matricules fins al 15 de desembre inclòs.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.