Curs

Objectius

L'objectiu d'aquest curs d'especialització és la formació de professionals en el desenvolupament web front-end. Per a això, cal:

• Ser capaç d'escollir el framework adequat per a cada desenvolupament.

Perfils

Aquest programa es dirigeix especialment a professionals de l'àmbit de la informàtica o la multimèdia que vulguin desenvolupar aplicacions amb tecnologies web sofisticades de forma ràpida i eficaç.

Competències

El disseny d'aquest curs segueix les recomanacions i metodologia de l'Espai Europeu d'Ensenyament Superior (EEES) i, per tant, es basa en l'adquisició de competències per a la seva aplicació en l'àmbit professional.

En concret, les competències que adquireixen els estudiants del programa són les següents:

• Ser capaç d'escollir el framework adequat per a cada desenvolupament.

A qui es dirigeix

Aquest curs es dirigeix a:

• Titulats en Enginyeria Informàtica (graus, enginyeries o enginyeries tècniques).
  • Titulats en Enginyeria de Telecomunicació (graus, enginyeries o enginyeries tècniques)
  • Graduats en Multimèdia o enginyers multimèdia.
  • Titulats o professionals d'altres àmbits que disposin de coneixements previs en desenvolupament d'aplicacions convencionals.

Sortides professionals

Aquest curs ofereix part de les eines, coneixements i habilitats que es requereixen per a treballar com a desenvolupador web, un perfil professional altament demanat en el mercat laboral.

20% dte. matrícula anticipada

Matrícula anticipada

20% de descompte per matrícula anticipada a partir del 20 de novembre

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització