Curs de Desenvolupament Back-end amb PHP

Objectius

L'objectiu d'aquest curs d'especialització és la formació de professionals en el desenvolupament web back-end. Per a això, cal:

• Dominar l'ús de PHP i MySQL per a la programació en el costat servidor.
  • Conèixer els conceptes de programació en el costat servidor aplicables a qualsevol llenguatge de programació, base de dades i pila de desenvolupament.
  • Saber desenvolupar aplicacions de manera ràpida i eficaç usant frameworks com Laravel.
  • Ser capaç de desenvolupar aplicacions sofisticades usant la infraestructura de gestors de continguts com WordPress o Drupal.
Perfils

Aquest programa es dirigeix especialment a professionals de l'àmbit de la informàtica o la multimèdia que vulguin desenvolupar aplicacions amb tecnologies web sofisticades de forma ràpida i eficaç.

Competències

El disseny d'aquest curs segueix les recomanacions i metodologia de l'Espai Europeu d'Ensenyament Superior (EEES) i, per tant, es basa en l'adquisició de competències per a la seva aplicació en l'àmbit professional.

En concret, les competències que adquireixen els estudiants del programa són les següents:

• Dominar l'ús de PHP i MySQL per a la programació en el costat servidor.
A qui es dirigeix

Aquest curs es dirigeix a:

• Titulats en Enginyeria Informàtica (graus, enginyeries o enginyeries tècniques).
  • Titulats en Enginyeria de Telecomunicació (graus, enginyeries o enginyeries tècniques).
  • Graduats en Multimèdia o enginyers multimèdia.
  • Titulats o professionals d'altres àmbits que disposin de coneixements previs en desenvolupament d'aplicacions convencionals.
Sortides professionals

Aquest curs ofereix part de les eines, coneixements i habilitats que es requereixen per a treballar com a desenvolupador web, un perfil professional altament demanat en el mercat laboral.

20% dte. per matrícula anticipada

Fracciona en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització

Envia les teves dades i rebràs informació d'aquest programa i relativa a productes, serveis i activitats promocionals de la UOC

La UOC, segona millor universitat d'Espanya  segons el Young University Rankings del Times Higher Education

Matrícula anticipada
20% dte.

Si et matricules fins al 15 de desembre inclòs

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització.