Anàlisi Estadística i Programació amb R

Curs

El curs Anàlisi Estadística i Programació amb R consta de 6 crèdits i està format per una única assignatura a cursar en un semestre acadèmic.

El programa està configurat per la següent assignatura:

• Anàlisi estadística i programació en R (6 crèdits): en aquest curs l'estudiant treballa amb models teòrics, casos pràctics i eines estadístiques els processos de definició de problemes, la preparació de dades i l'exploració, així com els principals conceptes de la estadística clàssica, com ara correlacions, regressions lineals, etc. L'estudiant rep una formació i pràctica sòlides en la utilització de l'eina R, un estàndard de facto del mercat.

Recursos per a l'aprenentatge

L'origen d'aquests recursos d'aprenentatge és múltiple, es tracta tant de materials didàctics preparats per l'equip d'experts per a la seva activitat docent com de recursos externs.

En la descripció del contingut del curs s'inclouen les eines que s'utilitzen per a l'aprenentatge. Aquesta descripció pot canviar en cada convocatòria en funció de les necessitats docents, l'actualització del programa i la relació amb els fabricants.

Al curs Anàlisi Estadístic i Programació amb R s'utilitza el programari: R, RStudio.

Es recomana disposar de màquines i SO de 64 bits i 4 GB de RAM mínim (8 GB recomanades).

Matrícula oberta:
últims dies

Fracciona el pagament en quotes

Introdueix un número d'entre 8 i 11 dígits.

Pots fraccionar en quotes el pagament del teu màster, postgrau o especialització